23 Ocak 2011 Pazar

Kavitasyon yaptıran var mı? Ben!


Kavitasyon yaptırmaya başladım!

Daha önce bu tür bir zayıflama - incelme yöntemi denememiştim. Grupfonide günün fırsatı olarak çıkmasaydı belki yine de denemezdim ama uygulayan merkez evime çok yakın olunca bir deneyeyim dedim. Dün ilk kez gittim. Göbek bölgeme uygulatıyorum.

Gittiğim yerde tek bölgeye uyguluyorlarmış ama tüm bölgelere uygulayanını da duymuştum. Benim sorunlu olduğum yer göbek olduğundan sorun olmadı benim için. Kavitasyon aleti ucunda küçük bir başlık olan (ufak bir darbukaya benzettim ben :)) bir alet.
Önce uygulama yapılacak olan bölgeye bol miktarda jel sürüyorlar, sonra da başlığı bastırarak gezdiriyorlar. Hiç bir acı yok, kulakta çok hafif bir çınlama oluyor, uygulamayı yapan uzman korkmayın demişti ama öyle korkulacak şekilde değil zaten. Ses dalgalarıyla yağları parçalamaya yarıyor bu alet.

Seanstan önce ölçüm yapıyorlar ama tavsiyem gitmeden önce kendiniz bir ölçülmeniz, öncesinde ve sonrasında mutlaka en az 2 lt su içmeniz ve çok yağlı yememeniz. Yoksa hiç bir etki yapmayacağı konusunda uyarıyorlar sizi zaten. Ben sanki inceldim gibi hissediyorum ama tamamen psikolojik de olabilir. :) Bu arada regl dönemlerinde yapmıyorlar.

İlk seans bitti, kaldı 9 seans. Sorusu olanlara yardımcı olmaya çalışırım. Sonuçları en net 4. seansta falan görürüm sanırım.

Hiç yorum yok: